SÖMN

I måndags började simningen. Är nu mera en rocket swimmer haha! Jag har inte haft någon tid alls att skriva här i veckan för jag kommer hem från skolan gör mina läxor eller tar en nap. Vid 6 är det dags att åka till simhallen. Jag har träningar mån-tors 18.45 till 20.45 så det är fullt upp men jätte roligt! Fredagar är dock inte lika kul… 5.15 börjar träningen vilket betyder att jag måste vakna vid 4.30. Haha good luck varje fredag säger jag bara!

Pat har börjat dricka en vitaminsdryck som jag igår efter träningen tänkte att jag kunde testa. Vad jag dock inte visste var att den innehåller koffein…  gött med en sömnlös natt! Jag gick och la mig vid 22.30 men var helt klarvaken. Försökte med allt jag kunde komma på för att bli tröttare men inget hjälpte och jag fattade verkligen inte varför. Sist jag kollade på klockan var den 3.38 och jag hade inte sovit en blund. Efter det somnade jag till en liten stund för att sedan vakna av mig själv 5 minuter innan alarmet gick av. Det var nästan skönt att få gå upp för då behövde jag inte försöka somna mer. Varken jag eller Pat fattade men sen kom hon på att det måste varit drycken… ALDRIG mer kan jag säga. Det konstiga är bara att jag inte ens har varit trött idag trots typ 40 minuters sömn. Aja nu är det dags att sova igen. Kvällen har jag spenderat med Shauna och Arin. Hoppas nu har det bra!

Bilder från när jag gjorde Cross Country i höstas, saknar att bara brun...

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej Stina!

Jag ska åka som utbytesstudent nu till hösten och undrar,vad är viktigt att ta med sig som man kanske inte tänker på? Jag fyller år snart och tänkte önska mig något jag kan ha med mig (-:

Bra blogg föresten!

2012-03-06 @ 09:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0