Nytt inlägg, woho!

Med lite tryck från mina vänner gör jag nu ett fint blogginlägg… Vet inte ens var jag ska börja men jag ska försöka berätta om höjdpunkterna sen sist.

Fredagen förra veckan åkte jag Denae och Shauna och shoppade och gjorde våra naglar. Det var riktigt skönt och inte så dyrt så fina tånaglar kommer jag ha hela tiden tills jag åker hem. Efter det åkte vi hem till mig för att sova över och ”kolla” på en film som visade sig vara riktigt dålig så det slutade med att tvn var på mute och vi snackade istället. 


Måndag efter skolan kom Drake, Macy och Blaze. Deras föräldrar (min ”bror” och hans fru) var i Las Vegas så barnen sov här från måndag till torsdag. Dom är så sjukt söta om ni ville veta.
 

På lördagskvällen var jag med Sky, Sandra och Ashlyn. En tjej på skolan fyllde år och hon hade en bonfire så vi bestämde oss för att åka dit en stund vilket var kul.
 
 

I tisdags hade vi första simmötet. Första träningen är inte förens februari 27 men nu måsta jag börja försöka komma i form igen. Därför drog jag och Shayla till ”the Y” för att träna. Efter det åkte vi till skolan där det var basketmatcher. Bild på mig och Lauren för jag hade ingen på mig och Shayla


Efter skolan i torsdags var jag med Megan. Hon har precis fyllt år så jag ville ge henne en present. Vi bestämde oss för att dra och kolla på wrestlig. Jag hade aldrig sett wrestling innan men det var roligt dock skylt läskigt i början haha. Har inga bilder...

Fredag, i skolan frågade Shauna mig om jag ville går och åka skridskor men henne och Cinai. Tänkte att det kunde vara en rolig grej så vi drog till ishallen en stund. Efter det åkte vi till McDonald’s och sedan hem till Shauna för att sova över.
 

Igår var jag väldigt trött så jag stannade inne och kollade på tv. Trots att jag helst bara stannat hemma följde jag på kvällen med Denae och Arin för att shoppa och efter der var vi hemma här och kollade på film och snackade.

Idag efter kyrkan åt Pat och jag på Pizza Hut. Älskar deras pizzor! Vi åkte också in till mallet för att byta ett par byxor jag köpte. Blev såklart lite annat också. Bl.a. ett par skor och en jätte fin sommarklänning. Jag vet att det bara är januari men jag kunde inte låta bli.

Just nu är jag supertrött efter en helg med sjukt lite sömn. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0