Swedish prinsess

Idag i skolan kom tre olika fram till mig och med stor entusiasm berättade de för mig att igår kväll fick Sverige en ny prinsessa. Jag läste det på facebook på väg till skolan så jag visste det redan men jag tyckte ändå att det var lite kul att de hade sett det och var som de sa exalterade att få berätta för mig haha.

Efter skolan hade jag simmöte och efter drog jag och Kayli hem till Allie. Det var tänkt att vi skulle dra på Zumba med det blev att vi åt istället (som alltid). Kom nyss hem och nu är jag jätte trött. Har dragit på mig världens förkylning och jag vill bara bli frisk innan måndag. Men innan jag går och lägger mig ska jag läsa mina svenska tidningar som kom på posten idag. Tack! Kan säga att det ska bli bra att bli lite uppdaterad om svenska modet för kläd stilen går utför. Dagens klädsel: Yoga Pants, KU t-shirt, zip tröja, gympa skor och sist men inte mist ryggsäcken! Måste dock säga att det inte finns något skönare och varför klä upp sig när man inte måste? Jag klagar iaf inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0