February 16

Alla hjärtansdag dejten var lyckat! Filmen var jätte bra så det var roligt. Just nu har jag en fyradagars helg så i går efter skolan åkte jag och Ashton hem hit. Vi gjorde ”pizza rolls” och oreoshake… tjocka? JA! Efter det mötte vi upp Shayla och åkte hem till Ashton och bakade och kollade på The Notebook. Åh vilken bra film det är! Imorse var Ashton tvungen att åka på ”stucomöte” så Shayla och jag drog en frukot/brunch på Ihop. JAG ÄLSKAR IHOP haha. Idag är det torsdag och det innebär Zumba med Kayli, Allie, Lexie och Keanu.

                              

Jag försöker testa på så många amerikanska grejer som möjligt och med tanke på att jag checkat av det mesta på mat lisan måste jag nu hitta nya saker att testa. Idag kör jag ”curl your hair with socks” Känns sjukt konstigt men snart vet vi om det funkar lika bra för mig som det gör för andra… Ha en bra dag!           
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0