PROM DAY

Vart ska jag börja? Sjukt längesen jag skrev nu och för varje dag blir det bara jobbigare att ta tag i bloggen haha. .

Mycket har hänt sen jag kom hem från SC. Det hr varit simtävlingar, softball matcher, soccer och massa annat. Jag kan inte ens komma ihåg allt. Här kommer en bild från Ashtons Softball match. Jag och Shayla har hennes efternamn på våra tröjor.

(Vi åkte dit direkt efter vår simträning och jag gjorde skylten när shaya körde, därför är vi så vackra och sylten är så fin… haha)

Kom just hem från frisören. Vi har prom ikväll så nu ska jag allt försöka se bra ut haha! Mitt mål är att få upp lite bilder här på bloggen imorgon! Är riktigt nöjd med mitt hår men det är vindigt ute så jag hoppas att det ska hålla sig fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0