En månad

För ganska exakt 4 veckor sedan satt jag på sista planet helt ensam på väg från Cicago till Wichita. Då hade jag ingen aning om vad som väntade. Det känns så sjukt att jag varit här i en månad nu… mycket har hänt och jag har haft fullt upp så tiden har gått fort. Jag kan inte fatta att jag redan gjort en tiondel av mitt år här haha.

Igår följde jag med på Rockets Football game, det var inte en hemma match så jag åkte dit med några från skolan. Har tyvärr inga bilder för det regnade största delen av tiden… Fattar ni, det regnade! Det störda är att när det regnar här blir folk sjukt glada. Trots regnet hade vi en jätte rolig kväll och Rockets vann med 34 mot 12.

Nu måste jag sova för imorgon ska jag åka till ”Kansas State fair” ingen aning om vad det är men alla säger att det är grymt så jag hoppas på det!

Kommentarer
Postat av: elin å

vill skypa med dig!!! saknar dig hoppas allt är supeer

2011-09-11 @ 11:11:58
URL: http://elinelsalinneaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0