Emma Edvardsson

Jag Saknar dig Emma och därför undrar jag:

Om jag lyssnar när du pratar,
inte talar om mig själv.
Om jag säger du är saknad,
men att det spelar ingen roll.
För mycket finns att säga,
om jag hur jag har det här.
Om jag säger jag har tråkigt,
men inte talar om mitt hus.

Om jag ger dig mina tårar,
men är stark när du är svag.
Om jag spelar country music,
på en high school music film.
Om jag är säker på mig själv,
men aldrig är för självgod.
Om jag är ett språkmirakel,
men bara pratar svenska med dig.

Vill du skypa med mig då om sanningen ska fram?
Vill du skypa med mig då, vill du skypa med mig?
Vill du skypa med mig då, om sanningen ska fram?

Om jag inte är så svartsjuk,
inte bryr mig om vad du gör.
Om jag inte är så skrytsam,
men berättar vad jag gör.
Om jag ljuger om mina vänner,
säger att jag är hel ensam.
Om jag väcker dig ur dina drömmar,
Om att jag ska komma hem.

Vill du skypa med mig då om sanningen ska fram?
Vill du skypa med mig då, vill du skypa med mig?
Vill du skypa med mig då om sanningen ska fram?
Vill du skypa med mig då, vill du skypa med mig?
Vill du skypa med mig då?
Vill du skypa med mig då om sanningen ska fram?

Om jag alltid håller med dig,
fast jag tycker du har fel.
Om jag låtsas att jag bryr mig,
när du säger du har mycket plugg.
Om jag skrattar på rätt ställe,
fast du inte är så kul.
Om du tror att jag är ledsen,
kanske tycker du om det.

Vill du skypa med mig då om sanningen ska fram?
Vill du skypa med mig då, vill du ligga med mig?
Vill du skypa med mig då om sanningen ska fram?
Vill du skypa med mig då, vill du ligga med mig? 
Vill du skypa med mig då om sanningen ska fram?
Vill du skypa med mig då?

(Jag vill skypa med er andra också men låten är sjukt intern)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahah underbara du! Saknar dig fruktansvärt mkt! Skype date it is! Love love!

2011-09-03 @ 21:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0