10/24/2011

Förlåt för att jag inte skrivit på länge men jag har varken haft tid eller ork. Trodde jag skulle få mer tid nu när jag inte tränar varje jag men inte då… istället för att träna har jag nu haft fullt upp med att vara med kompisar, men jag gillar’t!

Igår efter skolan var jag och Sandra och shoppade. Jag köpte bl.a. Uggs. Uggs är det fetaste man kan ha på fötterna denna vinter. Modet här är typ två år efter vad det är hemma så ni måste skicka lite modetips då och då så jag inte är helt ute när jag kommer hem…

Efter shoppingen åkte vi och kollade på football. Kvällen avslutades med att åka partybus (har tyvärr inga bilder för jag glömde kameran hemma). Det var kul att testa på men jag är inte riktigt en dansare så jag vet inte om jag kommer göra det igen, men får nu chansen tycker jag ni ska testa! Bussen såg ut såhär:


Man dansar medans bussen åker runt på vägarna inne i staden.

Hela dagen idag har jag varit på cross country meet. Vi var tvungna att vara där och heja på de som sprang. Vi gjorde riktigt bra ifrån sig. Så vi går till state! Det är det ”största” man kan göra här så tjejerna är riktigt förväntansfulla.


Jag var bara hemma tio minuter innan jag åkte hem till Kylie som hade ett födelsedagskalas. Det var riktigt roligt! Vi var utomhus hela kvällen, det skulle aldrig hända att någon har ett utomhusparty 24 oktober i Sverige haha. Vi åt god mat och hade kul tillsammans så jag hade en bra kväll!


Just det, jag upptäckte idag att jag har kommentarer jag helt missat… ska försöka svara på era frågor imorgon! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0