11/18/2011

Jag kan inte fatta att det bara är en vecka kvar till Thanksgiving hur galet är inte det? Det är en högtid jag verkligen har sett fram emot och nu snart är den här. Kan inte fatta att det redan är mitten av november och att jag har varit här i 3 månader.
Thanksgiving är förövrigt min värdmammas favorit högtid så hon går såklart all in med att göra runt 10 pajer. När jag frågade henne vad vi kommer göra svarade hon: Tillsammans kommer vi laga mat, umgås och njut av livet haha.
Hela familjen kommer samlas här hemma hos oss. Jag lovar att uppdatera er mer nästa vecka när jag har varit med om min första.

Tänkte också bara uppdatera er lite kort om vad jag har gjort senaste tiden. Jag har: köpt en vinterjacka, sovit över hos Megan, lärt mig ett cheer (ska visa film när jag får tag på den), kollat på en country gala, tränat, shoppat, varit barnvakt, degat, skypat, kollat Gossip Girl, varit med kompisar, fixat Kaylis hår innan en fest hon skulle på och massa annat. Life is good!


(så här skulle jag se ut om jag var en cheerleader)

Just det! Igår snöade det men det var bara pytte lite. Det är så stört för i tisdags var det varmt oh jag gjorde mina läxor utomhus. För att citera amerikanarna ”welcome to Kansas. One day is hot, the next one is freezing”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0