11/11/11

Igår var det 11/11/11… Måste nog vara ett av de coolaste datumen någonsin!

Gårdagens skola var inte som alla andra. Skolans footballslag hade match i en stad 4.5 timmar bort. På grund av det ordnades bussar så att alla som ville kunde åka och kolla på matchen. På grund av det var det inte så många i skolan då många åkte iväg och många tog en ledig dag. Jag åkte tyvärr inte med då ingen av mina kompisar åkte. De flesta av tjejerna jag umgås med spelar volleyboll och de hade try outs för klubbvolleybal imorse. Vi som var i skolan gjorde inget seriöst. Är det inte stört att de nästan ställer in skolan för en match? Haha det tycker jag i alla fall… Vi vann så nästa fredag händer samma sak igen och då ska jag med!

Bild från gammal match

Kommentarer
Postat av: Tilda

Åh tack Stina, vad glad jag blir!

Jag saknar dig så mycket, galna goa Stina!

Hoppas allt bara är sjukt gött, det värkar ju så iallafall, så sjukt bra har du det! STOR KRAM

2011-11-13 @ 19:37:29
URL: http://tildajaremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0