The Help

Ikväll har jag och Pat varit på bio. Vi såg ”The Help”. Det var inte en film jag skulle valt men den var faktiskt riktigt bra! Den handlade om hur de vita utnyttjade de svarta på 60-talet här i USA. Den var både seriös och riktigt rolig men det är en film man ska se på bio med sin mamma och inte med kompisar haha.

Jag kan bara säga att biograferna i Sverige kan slänga sig i väggen. Den här var hur stor som helst med fetaste duken och grymt ljud! Jag köpte en ”liten” dricka men den var typ lika stor som ”stor” är i Sverige. Tyvärr fick jag inte ta några bilder där inne men åk till USA och se det med egna ögon  ;)

Kommentarer
Postat av: banck

Låter inte helt fel asså ;)

får väll åka dit då.. :p

2011-08-22 @ 12:15:17
Postat av: Pappa

Häftigt. Jag hade precis samma upplevelse när jag var på bio första gången i US. Storleken och ljudet. Det var "ET phone home" för ca nästa 30 år sedan.

2011-08-22 @ 15:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0