Frågor

anonym ([email protected]) om Jason Aldean och Luke Bryan:
hej, jag funderar på att åka med STS high school om ett tag, 2013/2014... men jag vet inte riktigt vart, funderar på storbrittanien, usa eller tyskland.
kan du rekomendera att åka till usa?
är det lätt att lära känna folk?
är det som det är i alla highschool filmer och stämmer ens fördommar?
jag är vegetarian, tror du det kan bli ett problem, jag tänker nämligen att amerikaner äter väldigt mycket kött & skräpmat...
din blogg är hur som helst jättefin och jag blir inspirerad till att åka av att läsa den!
Hej! Jag är jätte glad att jag åkte med STS och till USA. Känner att det helt klart värt ett extra år så varför inte? Amerikanerna är öppna och lätta att prata med. Dock tyckte jag att det var jobbigt i början på grund av språket men nu gör det bra. Fördommarna stämmer ganska bra men det är ju så det ska vara haha!
Kan tyvärr inte svara på din fråga om maten men jag vet en som är utbytesstudent i Pennsylvania och jag vet var vegetarian i början av året och jag tror hon är det nu också. Hennes blogg hittar du på http://lousa.blogg.se/
Jättetack för att du gillar min blogg! Kram

Amanda om
Florida nu kommer jag!:
Hej Stina! Jag ska åka till Usa till hösten och jag tänkte bara fråga dig om du har lite tips på vad man ska packa ner. Kläder, solglasögon, skor, osv. Vad har du?
Hej du! Kul att du ska åka! Mitt tips är att inte köpa jätte mycket kläder nu i sommar utan att spara pengarna tills du kommer hit. Jag hade med mig mycket och har inte ens använt allt en gång så det suger ju… I skolan bär jag i stort sätt träningskläder eller jeans och en t-shirt. Capribyxor är inne så det kör jag på ibland haha jag vet, helt fel i Sverige men jag är ju inte där nu.
Nu när vi var i Florida gjorde jag mitt yttersta för att hitta ett par solglasögon jag passar i men jag hittade inga. Här har många stora och lite runda. När jag kom hem förra veckan köpte jag i alla fall ett par. Behöver dom eftersom det är så soligt här. Såklart kunde jag inte gå min egna väg utan följer nu alla göteborgstjejer fotspår... ja, det slutade med Ray Ban pilotglasögon men, men jag gillar dom!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad kostar RayBans i USA? :D

2012-04-07 @ 23:05:16
URL: http://yonnaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0