Jason Aldean och Luke Bryan

Förra veckan ringde Allie mig och undrade om jag ville köpa hennes biljetter till Jason Aldeans och Luke Bryans konsert. Jag sa ja och ringde till Shayla och Megan. Vi hade nämligen försökt få tag på iljetterna innan men konserten var helt slutsåld. Planen var att överaska Ashton då Jason Aldean är hennes största idol. Det var så svårt att inte försäga sig men allt gick som det skulle och hon anade inget. Hon trodde hon skulle ut på middag med Megan och hennes systrar och klädde därför upp sig. Pat körde in oss och vi skulle överaska Ashton inne på QvickTrips toalett (Megan ”behövde” kissa). Det var så sjukt kul att se Ashtons min. Åh vad glad hon blev! När vi kom fram hade en radiostation ett ”bås”, de lottade ut två backstage tickets så vi skrev upp våra namn och nummer och gick in på arenan. Efter att vi köpt mat och hittat vara platser (förövrigt bland de sämre på hela arenan… bakom scenen och typ längst upp) ringer min telefon. Det var ett konstigt nummer så jag var nära på att inte svara men i alla fall svarar jag och en tant typ skriker att jag har vunnit. Typ första gången i mitt liv jag vann något sånt… Jag blev såå glad haha! Som jag nämnde förut var det bara två biljetten men vi gick alla ner för att hämta ut dom. Vi träffade programledarna för radiokanalen och snackade med dom en stund och det visar sig att de har två extra biljetter då två personer var sjuka. Vi fick dom och blev insläppta till backstage rummet, tog kort och fick autografer. Efter det gick vi upp till våra underbara platser men det gjorde inget för vi hade en jätte bra kväll! Jag vill helt klart gå på fler country konserter. Såå kul!

Kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

Vilken söt klänning du hade på dig!

2012-03-17 @ 23:55:11
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Postat av: anonym

hej, jag funderar på att åka med STS high school om ett tag, 2013/2014... men jag vet inte riktigt vart, funderar på storbrittanien, usa eller tyskland.

kan du rekomendera att åka till usa?

är det lätt att lära känna folk?

är det som det är i alla highschool filmer och stämmer ens fördommar?

jag är vegetarian, tror du det kan bli ett problem, jag tänker nämligen att amerikaner äter väldigt mycket kött & skräpmat...



din blogg är hur som helst jättefin och jag blir inspirerad till att åka av att läsa den!

2012-03-21 @ 14:43:46
Postat av: Ellen

älskar klänningen! och att läsa din blogg!;)

2012-04-13 @ 11:36:08
URL: http://ellenalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0