Prom Princess

För prom blir Tre junior tjejer, tre junior killar, tre senior tjejer och tre senior killar framröstade för Prom Princess, prince, queen och king. Min kompis Shayla var en av kandidaterna och pågrund av det var hon upp klädd dagen innan prom. Jag och Ashton kände oss så galet korta bredvid henne i hennes klackar så vi var tvungna att ta kort.


Vill ni veta en annan rolig sak som min coach berättade för mig? Jag var tight för Prom queen kandidat. Hade jag haft en till röst hade jag blivit en av de tre. Der var dock en regel med att den som gått längst på skolan skulle få det och det var såklart inte jag… lite trist är det för det skulle varit himla kul men jag förstår såklart varför.  Är bara glad att folk röstade på mig för det trodde jag inte att många seniors skulle göra (och nej, man har inte kampanger för att få röster haha). Hade jag "vunnit" det hade jag blivit den första utbytesstudenten genom tiderna att bli en av kandidaterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0