Tornado

Kom hem igår kväll och allt gick jätte bra! Det var himla kul och vi gjorde massa roliga saker hela tiden. Vill ni se massa bilder skulle jag tipsa er att gå in på Mathildas blogg, www.meliasson.blogg.se .



Imorse var jag tvungen att vakna tidigt då jag hade en simtävling. Simmade bara i två lagkapper eftersom jag inte tränat på en vecka. Taggar dock fredagens tävling.. Då ska vi försöka ta oss till State!

Just nu sitter jag i soffan och kollar på extra insatta väder program. Det är tornados överallt i Kansas och vi hoppas på att ingen tornado ska slå ner här. De säger att ingen ska lämna sina hus och att man ska ha på tvn för att få uppdateringar. Har alltid velat se en tornado men just nu hoppas jag bara att ingen ska komma… 


(radar bild just nu. Lila/rosa=Tornado) 

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Stina!

Jag måste bara fråga.. I alla utbytesstudentbloggar jag har läst så har dom haft cross training, även du. Vad är det för nåt egentligen och är det typ ett måste eftersom så många har det?

Jättebra blogg du har! :)

2012-04-19 @ 10:56:24
Postat av: Annie

Vad bra du verkar ha det, blir så glad när jag läser din blogg! Men ta det lugnt med alla tornados, hoppas att vädret lugnar ner sig snart! Kram

2012-04-23 @ 17:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0