Min dag

Min dag började lugnt. Jag sov länge vilket jag behövde efter två riktigt tidiga dagar. Macy (ett av barnbarnen) var här så jag Pat och hon tog ett långt och riktigt gött bad i poolen. På eftermiddagen åkte jag och Pat till East Mall i Wichita. Åh vad jag älskar det köpcentrat! Där finns massa bra affärer. Jag hittade riktigt bra grejer så jag är nöjd. Kan säga att jag kommer bli stamkund på Hollister… galet vad mycket snyggt de har där!


Så här ser det ut när jag drar upp rullgardinen. Fint va? Vet inte varför jag har ett nät för det men jag antar att det sitter där av en anledning så jag låter det sitta kvar.

Sov gott mina fina!

Kommentarer
Postat av: elin å

skypa idag??:D:d

2011-09-04 @ 16:45:53
URL: http://elinelsalinneaastrom.blogg.se/
Postat av: Anton

Jag sa ju att du skulle bli en Hollistertjej!

2011-09-05 @ 00:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0