10/30/2011

Har inte skrivit på några dagar, har liksom inte haft tid. I fredag var jag ledig från skolan så Pat och jag åkte väg för att köpa en klänning till snowball. Hittade en jättefin och ganska amerikansk klänning men så ska det va! Ni får se bilder den tredje december för då är det dags. Senare samma kväll var det soccer game. Vi vann och går därför till state! :)


Igår var jag, Kayli och Olivia och shoppade. Vi testade riktigt fula klänningar men hittade även seriösa grejer. Jag köpte bootcat-jeans eller ”amerikanska jeans” som Kayli skulle sagt.


Gårdagens kväll spenderades med Sandra, Lauren och Kayla. Vi åkte till ett ”hunted house”. Skulle dock mer kalla det ”hunted park”. Den var inte jätte läskig men jag är glad att vi åkte dit för det är sånt som är USA. Efter det sov vi över hemma hos Sandra och Lauren.


Igår kände jag hur min röst började försvinna. Imorse när jag vaknade var den nästintill borta. Hoppas verkligen den är bättre imorgon för jag orkar inte vara sjuk från skolan.

Just nu sitter jag i soffan och kollar på ”the ugly truth” som går på TVn. Idag har jag skypat med hela tjocka släkten. De hade släktkalas för min bror och farbror så det var kul att prata med dem. Efter det åkte vi till affären och sen bakade jag ”subwaykakor” för första gången och de blev faktiskt riktigt bra!

(ser inte så goda ut men det är dom)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahahaha har du köpt utsvängda byxor? ;)

2011-10-31 @ 21:16:41
URL: http://meliasson.blogg.se/
Postat av: Caroline

hittade din blogg av ren slump, jätteroligt att läsa om hur du har det i USA :)

Skulle vara jättesnällt om du kunde göra ett inlägg om receptet till de där kakorna :)

2011-11-03 @ 01:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0