Tack!

Tack så jätte mycket till alla er som läser min blogg. Blir så himla glad när jag läser era fina kommentarer och att ni gillar det jag skriver. Extra roligt är det att läsa kommentarerna från er som ska åka nästa år. Jag hoppas verkligen att jag kan inspirera er! För att bloggen ska bli roligare för er får ni jättegärna skriva till mig om vad ni vill att jag ska blogga om. Innan jag åkte brukade jag alltid läsa bloggar om USA men med var inte alltid jag kunde läsa om det jag själv ville. Låt mig veta så ska jag försöka lösa det för er. Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

video inlägg :D

2011-10-26 @ 16:22:33
Postat av: .

Å vad roligt:) Älskar videoinlägg, du kanske kan (bara om du vill såklart) filma lite med kompisar och så bara prata lite och sedan lägga upp;) vore roligt liksom att få en bättre inblick:D! Kram!

2011-10-26 @ 18:39:50
Postat av: elsa

hejhej! jag ska åka nästa år och är såklart jättenyfiken på hur det är! jag skulle vilja veta typ mer detaljer om hur skolan är och hur folket är och sånt :) så det skulle vara kul om du skrev mer typ.. detaljerat om skoldagarna och de som du umgås med :P kram!

2011-11-04 @ 22:20:32
URL: http://elsanodler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0