Thanksgiving

Efter lite klagomål på dåligt uppdaterande ska jag nu försöka sammanfatta min thanksgiving. Hela onsdagen lagade vi mat och bakade pajer. Totalt fick vi ihop 10 olika pajer och massa mat. Torsdagen borjade tidigt. Redan kvart över fem ringde klockan. Mina värdsystrar har nämligen startat en liten tradition men fem miles löpning på thanksgivings morgon. Vi alla överlevde! Efter det åt vi frukost på starbuks. När vi kom hem borjade förberedelserna inför middagen. Vi tog fram bord, stolar, dukade och massa annat. Vi var 37 personer här på middag så det var folk överallt. Innan vi åt ställde sig alla i en ring och var och en berättade vad de är tacksamma för. Maten var jätte god, speciellt kalkonen. Det var en perfekt högtid för mig som älskar mat haha. Alla stannade hela kvällen och när jag äntligen kom till sängs var jag helt slut. Fredagen efter thanksgiving kallas black Friday. Då har alla affärerna rea och de öppnar typ 4 på morgonen. Folk är helt galna! Det var bland annat en tant som pepparsprayade alla som kom nära henne för att skydda ett x-box hon ville köpa. Vi åkte inte in förens vid lunchtid eftersom alla galna shoppare åkt hem då. Failad som jag är hittade jag i stort sätt inget på rea men det var kul ändå. I lördags var det statefinal i football class 4A (storleken på skolan). Vi vann! Det var första gången i någonsin så nu snackar alla om det och det är typ fest i hela Rose Hill. Matchen var otroligt rolig att vara på. Vilken stämning! Jag tror jag lyckades få till en liten film som kanske kommer upp här någon dag. Efter matchen åkte jag, pat och ken till en basketmatch där en av deras kompisars dotter spelade. Det var också kul! Min första basketmatch haha. Ken förklarade hur det gick till så nu kan jag det också.

Nu har jag tyvärr inte mer tid för att skriva för snart börjar Victoria’s secret fashion show och Denae kommer över. Ha det bra!

Just det! Kände att jag failade ganska hårt med att smsa folk på talkbox... Så nu ger jag lägger jag över det på er. Mitt nummer är +13166417137. Ni kan ju själva känna lite hur väl ni känner mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0