Happy Halloween

Halloween och USA är två saker som hör ihop, och i måndags var den dagen alla barn här älskar! På kvällen är det barn överallt som är ute efter godis. Föräldrar kör sina barn till de "stora" bus eller godis gatorna. Jag, Kayli och Olivia hade planerat att vara hemma hos Olivia och dela ut godis till alla barn då hon bor i ett stort bostadsområde. Kayli skulle vara en banan, Olivia en cowboy och jag en pruttkudde. Tyvärr blev det inte så… När jag vaknade på måndag morgon kunde jag inte få fram ett ljud. Rösten var helt borta och jag hade feber så ingen skola eller vara med kompisar efter blev av. Istället var jag hemma i min ensamhet (ja, tyck lite synd om mig). Kvällen var dock okej. Det kom ju barn även till vårt hus men det blev inte riktigt den Halloween jag hade planerat att ha här i USA.

Här är i alla fall en sjukt ful bild på mig i min kostym:
 

Kommentarer
Postat av: Figge Thunberg

haha den hade Adam gillat ;)



kul å läsa om din resa ower there :-)

2011-11-03 @ 12:33:13
Postat av: Märta

Hahaha älskaaar kostymen! Saknar dig Stinis <3

2011-11-03 @ 15:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0