11/6/11

Min helg har varit bra! I fredags var det soccer game tyvärr förlorade vi men, men. Jag hade i alla fall en rolig kväll. Igår var det football som gällde. Vi vann överlägset även denna gång så nu är det bara tre mer matcher och sen är vi state-mästare ;) Idag var Elijahs födelsedag så vi hade ett litet födelsedagkalas här hemma. Vi bakade, åt och hade en bra stund tillsammans. Vi åt utomhus i t-shirts… sen när kan man göra det i november utan att frysa? I Kansas kan man! Elijah och Drake badade till och med i poolen…

Här kommer en bild på mitt hus utifrån. I veckan ska jag försöka visa några av rummen här inne.

(mitt fönster är det vänstra på övervåningen)

Jonna: Vi skriker ”kom igen killar!”                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0