Hot!

Igår tränade vi efter skolan. Det var fruktansvärt varmt, 43 grader! Jag klarade bara av att springa 2 miles och gick tillbaka. På grund av värmen beslutade vår coach att vi skulle springa på morgonen istället. I morse klockan 6 stod jag redo utanför skolan för att träna och det gick faktiskt ganska bra! Jag och de andra två utbytesstudenterna sprang 4 miles (de andra sprang 6 haha), men jag är stolt över mig själv! Det bästa med morgonträningen var nog att vi var lediga på eftermiddagen och det var nice. Dock fick jag ta bussen hem och den har ingen AC så det är VARMT! Efter skolan tog jag och Pat ett låångt bad i poolen! I morgon är det skola, träning och sen middag på Pizza Hut med teamet. Visste ni att Pizza Hut startade här i Wichita?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0