Fredag

Idag fick jag ett sms av coachen om att vi inte hade någon träning idag. Jag typ hoppade av glädje haha, det var så skönt att gå hem och chilla i poolen istället för att nästan dö uder träningen. När jag kom hem var Laney och Elijah (mina "syskonbarn") här så jag hängde lite med dom.

Jag, Denai och Arin skulle ju åka till en sjö i El Dorado men det blev inte så för Denai var tvungen att vara barnvakt ikväll så vi ska troligtvis åka dit imorgon. Jag laddar! Istället kom Anne förbi en stund. Hon är också utbytesstudent men från Tyskland. Det var mysigt och vi gjorde svenska/tyska pannkakor vilket var sjukt gott.

Här är en bild på mig och Elijah:

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag har fått em ny morgon rutin. Det första jag gör varje morgon är att kolla om du skrivit något nytt på bloggen. Det är bara så kul att läsa

2011-08-27 @ 13:56:13
Postat av: Pappa

Jag har fått em ny morgon rutin. Det första jag gör varje morgon är att kolla om du skrivit något nytt på bloggen. Det är bara så kul att läsa

2011-08-27 @ 13:57:50
Postat av: Anonym

Kul med lite bilder stinus!! //////magggan

2011-08-27 @ 18:53:05
Postat av: MATHILDA

Åh så mysigt! :D

2011-08-28 @ 05:20:53
URL: http://meliasson.blogg.se/
Postat av: annabannck

Hej Stina !(äntligen har Gustav gett mig din blogg address..)

Vad härligt att läsa allt spännande du redan varit med om!! Oaw vad alla verkar trevliga och att du kommer bli en sån superlöpare!!

Saknar din goa röst redan!... tycker också synd om din mor..förstår att det är tomt.MEN det viktiga är att du verkar ha det bara sååå bra!

Helt självklart att det var trögt att fatta allt i början men OH! vilken engelska du kommer prata !

Här rullar allt på som vanligt: Jag har mitt ute i alla 7 klasserna i år o det känns bara så kul att jobba igen nu när man är frisk!! OAW!

Gustav vikarierar o levererar datorer varje dag och johan har jobbat helg så nu är hösten här...men vi seglade i helgen igen 22grader på fredag natten tropiskt natt dopp härligt!(gott att hålla semester feelingen vid liv!) Sköt om dig Stina jag tänker på dig i böner o allt kram anna

2011-08-29 @ 18:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0