Back to school

Då var lovet slut... önskar det kunde vara några fler dagar men här i USA har man bara två veckor över julen. Det var dock kul att se alla igen och kändes sjukt skönt att komma tillbaka till en ny semester och känna folk och hitta på skolan. Jag kan inte fatta hur jag klarade mig i början för skolan började bara tre dagar efter att jag kom hit och helt ärligt sög jag på engelska. Det känns så skönt att jag har blivit bättre.

Denna veckan är en ganska vanlig vecka. Det ända ovanliga är att jag och Pat drar iväg till Missouri på fredag efter skolan för att hälsa på min värdsyrter som bor där. Nu ska jag gå ner och äta Pats potatissoppa som är jätte god (om någon ville veta) men först en bild på jultröjor om ni inte trodde mig...



Tiff, Ashton och Lydia

Sen vill jag också säga att jag taggar nästa vecka så galet mycket!! :D Happyface

Till Tova:
Hej! Du kan maila dina frågor till [email protected]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0