February 18th

Vill bara börja med att säga att strumpor i håret funkar inte. Tror det hade funkat bättre om jag lät det torka men när jag hade inne kände jag mig så sjukt tappad så jag tog ut dom. Förlåt om jag skrmde er...

Just nu skypar jag med Emma och Ida för dom är så himla bra.

Igår var det basket men matchen sög så jag, Miranda och Olivia till ett Andover - Andove Central game istället. Efter det Drog jag Olivia och Cinai till bion och gick på "the Vow". Riktigt bra film. Perfekta killen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejhej!

Undrade bara hur du gör med mobil? Hade du en med dig och köpte abonnemang där eller du köpte en mobil att ha bara i staterna?

Älskar bloggen,

xox

2012-02-20 @ 11:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0