Fettisdagen

Idag är det då som säkert ni alla vet fettisdagen. Inte här dock… för mig som älskar semlor är det inget kul men jag ska inte klaga. Ni är värda att ha en dag att feta er lite extra på. Här i USA kan man göra det när man vill.

Igår var det ”the president day” de flesta skolorna hade då ledigt men inte min. Här är man nämligen republikaner.

Idag är vädret jätte fint! 16 grader och sol idag. Imorgon ska det bli 18 grader. Jag hoppas verkligen att det inte kommer bli minusgrader igen men det kommer det nog bli…

Just nu kollar jag på 2 broke girls. Älskar det! Kan ni kolla på den i Sverige tycker jag absolut nu ska göra det. Snart kommer också Pat hem. När hon gör det åker vi troligtvis in till stan och shoppar lite. Man kan ju göra sånt när man inte har läxor haha

                              
Denna hade jag mer än gärna tryckt i mig just nu...

Ha en bra dag, Saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0