Volleyball

Jag tänker inte be om ursäkt för dålig uppdaterig, bara säga att jag vet att jag är världens sämsta bloggare… tror i och för sig ingen är förvånad. Vi kan bara inse att jag aldrig kommer bli en stjärnbloggare. Jag lovar dock att fortsätta och försöka uppdatera er oftare om mitt liv här på andra sidan det stora havet.

De senaste dagarna har jag haft fullt upp (antar att det är min ursäkt till att inte ha bloggat). I måndags efter träningen åkte jag hem och bytte om för att gå ut och äta restaurang men Pat, Ken, Amy och Brook (min värdbror + fru) och några av deras vänner. Jag visste inte att vi skulle äta på en fin restaurang och då medar jag FIN. Så jag var något förvånad när vi kom fram (hade inte duschat men hade som tur var på mig respektabla kläder). Det var på en golfbana och en golfbil hämtade oss nere på parkeringen (typ 100 meter från dörren) och körde oss till dörrarna. Maten var i alla fall sjukt god!

Igår stannade jag kvar i skolan efter träningen för att kolla på vollyboll matcher. Det var seniornight så de tackade av alla seniors i laget. Rockets vann alla tre matcherna. Efter det åkte jag med Jamie och några fler och kollade slutet av killarnas soccergame. Vi vann även den med 8-0 (rockets är bäst i staten på soccer). Innan vi åkte hem stannade vi till på Soinc. Kan bara säga att får ni någon gång chansen att testa raspberry-sprite så gör det!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker du har varit jättebra på att blogga och vi är så nyfikna varje morgon om det är något nytt. Fortsätt gärna så!

2011-09-29 @ 16:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0