Labor Day

Idag har det varit Labor day här i USA. Det är en högtid men ingen vet riktigt vad vi firar… Jag gillar den för vi har varit lediga från skolan idag och kommer vara lediga imorgon också. Hur gött kommer det inte att bara ha tre dagar i skolan innan helgen?

Runt tolv på förmiddagen idag åkte jag hem till Lauren och var med henne och några andra tjejer från skolan. Vi var där ett tag och sen åkte jag och några av tjejerna till Towne East (east mall) för att shoppa lite. Vi var där ett bra tag, åt kinamat och kollade i affärerna. Olivia och Kalen ska gå på ett liknande ”sweet sixteen party” med tema Jersey Shore, så vi letade klänningar och skor till dem. Själv köpte jag två t-shirts från Hollister att ha i skolan. Detta är bara för er som bryr er, men när jag och Pat var och shoppade i lördags kom en tjej fram till mig inne på Hollister och frågade fall jag gick i skolan och behövde ett deltidsjobb. De sökte nämligen någon som kunde jobba som ”modell” för dem (inte fotomodell), någon som kunde bära deras kläder och hjälpa kunder i affären. Jag skulle verkligen vilja göra det för jag älskar deras kläden men jag var tvungen att svara att jag inte visste om jag fick jobba på grund av mitt visa. Hon tyckte jag skulle kolla upp det och gav mig lite papper om det.  Det här är stört för idag när jag skulle betala för mina tröjor frågar killen bakom disken mig exakt samma sak igen, men han frågade inte Jamie som var före mig i kön... var inte det stört? Antar att jag har Hollister looken eller något sånt ;) haha!

När vi kom hem åkte jag direkt till skolan för att ta senior-pictures för cross countryn vi åkte till en golfbana och jag tror bilderna blev bra. Efter det åkte jag och Denae hem hit för att springa 3 miles och sedan ta ett bad i poolen det var kul!

Nu snart ska jag sova. Imorgon är första cross country meetet… är inte jätte taggad men jag hoppas det ska gå bra!

Här är några bilder från dagen:


Bild 1: Jag och Jaime
Bild 2: Kylie och Bailey
Bild 3: Kalen, Olivia och Kylie
Bild 4: Jag och Jaime

Kommentarer
Postat av: Vanda

Stinaaaaaaaa!!!

Insåg först nu att du bloggar från USA och jag blev jätteglad haha! Fan vad kul du verkar ha det! Du får ha de super så tar vi ett dopp i badkaret när du kommer hem! Blogga massa nu! Puss å kram <3

2011-09-06 @ 08:15:54
URL: http://vjohnsson.blogg.se/
Postat av: annabannck

Härliga dagar du har!

Vilken upplevelse!

Lilliann har lämnat Önnered o startat egen gymnasiefriskola...om du undrar om vår skola lever...snart fridrottsdagari år på Rambergsvallen.

Gott att kunna segla än på helgerna även om vi inte har så varmt som du!Kram Anna Banck

2011-09-06 @ 18:00:16
Postat av: ANTeeee

haha dem har riktat in sig på dig! eller så har du blivit en sådan stamis att dom känner igen dig haha!

Förresten jösses vad lite hon ser ut som kör känns ju jätte läskigt!



PUSSS

2011-09-06 @ 19:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0