Iowa

Hemma igen! Kan sammanfatta hur Iowa ser ut i ett ord: majsfält. När vi kom fram på fredagskvällen åt vi en jätte god middag som avslutades med en stor chokladkaka, mums! På lördagen var vi på en kort begravning och på kvällen var vi på en släktmiddag. Min värdpappas släkt är riktigt stor och jag kan inte komma ihåg alla haha. När vi kom hem till Wichita åkte vi direkt till min värdbrors hus och åt middag där. Han har tre små barn, två på fyra år och en på 7 veckor så det var mysigt. Macy utsåg mig till hennes bästa faster haha.

Igår skypade jag med mamma och pappa och Emma, Ida, Vickan, Olivia, Tilda och Matilda. Åh vad jag saknar er! Men jag har det bra och jag vet att ni också har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0