Frontpage

Inte varje dag man kommer hem och upptäcker att man är på förstasidan av tidningen… idag var en sådan dag. I Rose Hills egen lilla tidning var det idag ett reportage om utbytesstudenterna på skolan, kul! Dock var det en hel del fel stavningar, i tidningen heter jag Stina Anlmark och United States har de stavat junited staters.

Idag var träningen riktigt hård. Vi sprang 2 miles som uppvärmning, 3 x 0.65 miles sprint och sedan ytligare 3 miles tillbaka till skolan. Jag trodde vi var klara efter sprinten men inte då!  
Efter träningen kom coachen fram till mig och sa: Själva löpningen är inget problem för dig, ditt problem är att du är ur form men det ska vi ändra på för jag tror att du kommer kunna bli mycket bättre än såhär…
Vet inte hur jag ska tolka detta men jag antar att mina lata dagar är över och att jag inte längre kommer springa kortare sträckor tillsammans med de två andra utbytesstudenterna i teamet.

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul, tänk att tidningarna har uppmärksammat er!

2011-09-09 @ 10:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0