Homecoming

Denna vecka är homecoming-week. Det innebär utklädning i skolan varje dag. Idag var det cowboy/cowgirl, imorgon Star Wars vs. Harry Potter (ingen jag vet kommer klä ut sig imorgon). På onsdag är det accessoarer, torsdag är det ”Stoplight” (singlar gröna, upptagna röda, ”på g” gula) och på fredag är det Red and White.

På torsdag kväll är det ”power puff”, då är det tjejer som spelar amerikansk football. Tyvärr får jag inte vara med eftersom jag deltar i en höstsport. Homecoming dansen äger rum på fredag efter football gamet. På min skola är homecoming dansen inte uppklädd vilket suger… vi kommer bära vanliga kläder. Jag taggar snowbowl (vinterdansen) då ska jag vara sjukt snygg i fin klänning och fina skor!

Idag efter träningen åkte jag och Pat och shoppade. Jag behövde nya skor men hittade lite annat också. Fick också ett paket från mina fina kusiner i Sverige. Har fått riktigt mycket post sedan jag kom hit och det är alltid lika kul!

Kommentarer
Postat av: Ajla USA2012 2013

ååh ! så heldig du er ! Men vilken by/stat bor du i egentlig ?

2011-10-06 @ 22:35:21
URL: http://ajlar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0