En bra kväll

I lördagskväll var jag och några brudar på konsert. Den var riktigt bra med artister som Jojo, freshmen osv. Innan konserten åt vi på Freddie’s och efter sov vi alla över hemma hos Sky. Jag hade en sjukt bra kväll!




Nu när cross countryn är över kommer jag inte ha någon sport efter skolan förens till våren. För att inte helt tappa formen hag jag och Shayla bestämt oss för att simma två gånger i veckan. Idag hade vi vår första simträning. Jag hade helt glömt bort hur jobbigt det är att simma. Måste haft sjukt mycket muskler när jag simmade för jag blev sjukt trött i axlarna och armarna… benen klarade sig bra så det var skönt. Vi simmade 2 km idag men ska öka på det om ett tag.
Nu ska jag sova, god natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

vilken organisation åker du med? explorius, sts, ef? är du glad att du valde att göra detta? jag går i nian nu, och funderar att åka i tvåan eller trean av gymnasiet. jag älskar din blogg, du får mig att vilja åka, det ser så himla roligt ut! :)

2011-10-22 @ 20:20:19
URL: http://firstmonth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0