10/15/2011

Idag var vi lediga från skolan. Jag var sjukt trött efter att ha somnat halv 4 kvällen innan, så jag tog det lugnt hemma. Det var en av de första dagarna sedan jag kom hit som jag faktiskt bara tog det lugnt, det var sjukt skönt. Natten till idag spenderade jag hemma hos Annika med Sky och Tiffany. Åh vad dom är sköna! Annika var här som utbytesstudent förra året och har varit här i två veckor för att hälsa på. Önskar hon kunde stanna för vi har sjukt kul tillsammans. Vi klickade liksom direkt så det är tråkigt att hon åker hem till Tyskland imorgon…  

Tre bilder på mig, Annika och Sky från kvällens match

Kommentarer
Postat av: Ellen

GUD vad söt du är!

Vill vara i ditt läge, Åh haha..:( avistjej!

Kram på dih

Postat av: Emma

Tjenare Stina! Jag har kollat runt lite på olika organisationer och jag kollade på bland annat EF och Explorius, men såg att många skrev rätt mycket skit om dom oså så jag har ingen aning om vilka jag vill åka med längre. Hur är det med STS? :) För/nackdelar? :) Tack på förhand!

2011-10-15 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0