Torsdagen den 22 december 2011

Julen i Iowa var kul. Jag träffade nästan hela Kens släkt så det var många nya ansikten. Vi åt, spelade julklapps lek och mycket annat. Efter att vi kom hem igen hade jag bara två dagar kvar i skolan. Vi hade finals i alla klasserna så hade jag varit i Sverige hade en resa på helgen innan aldrig funkat. I USA är det som tur är annorlunda… jag har nog aldrig pluggat så lite inför prov som jag gjorde och ändå gick det bra.  Mina terminsbetyg var AAAAAAA haha och då kan jag säga att jag inte pluggat mycket alls. Dock har jag ganska enkla klasser, men ändå! Drama har också varit min räddning. Varje morgon kollar vi på ett nyhetsprogram men den tiden var för mig och många andra pluggtid.

Jag kan känna hur min svenska försvinner mer och mer. Även om jag kan prata och skriva känns det sjukt konstigt och ibland tappar jag orden helt. Det är en bra sak!

Nu är klockan över tolv och jag måste göra mig i ordning för att åka iväg och fixa de sista julklapparna. Ha det bra!

Anna och Elin: Jag gick på promenad för första gången igår haha

Kommentarer
Postat av: Anna o elin

haha hur kändes det? kraaam

2011-12-22 @ 19:51:19
Postat av: Gurra B

Låter som att du har det toppen bra å trivs :) Hoppas du inte tappar för mycket svenska

Vi ses KRAM banck

2011-12-23 @ 16:51:16
Postat av: Anonym

God Jul Stina ! Hoppas du får en fantastisk dag. Kram Sofie

2011-12-25 @ 15:04:43
URL: http://Mosterfi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0