Kalle ankas jul

För mig är en julafton utan Kalle Anka ingen riktig jul och är man inte i Sverige får man ju försöka lösa det på annat sätt, SKYPE!
 

Jag satte klockan på åtta och loggade in på skype. Tyvärr missade jag tomteverkstaden som är min favorit men jag fick ju se alla andra så det gjorde inte så mycket. Jag kan verkligen inte fatta att julen redan är över, allt har gått så fort sedan jag kom hit och snart har jag gjort halva skolåret. Efter det har jag bara runt tre veckor och sen kommer jag hem igen… stört! Nu är jag jätte trött och imorgon ringer klockan tidigt för att åka iväg och spela tennis. Min systers man är riktigt duktig och han ska lära mig att spela så jag är taggad! Berättar med om julen när jagfår tid över.

Kommentarer
Postat av: Banck

Hoppas du fick en toppen jul :) å gött att du inte missade Kalle Anka

Kram gurra

2011-12-26 @ 22:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0