Pistol

I helgen gjorde vi en rolig och ganska ovanlig grej for en svensk. Vi skot pistol! Brie fick den i julklapp och vi tankte att det kunde vara en rolig grej att gora. Eftersom man inte far skjuta utan licens (vilket jag inte har) inne i staden akte vi ut till en liten bondgard. Att skjuta pistol ar inte det lattaste kan jag saga. Det ar mycket att tanka pa sa jag maste bara skryta lite genom att lagga upp en bild pa min "tavla". Ser ni att jag satte mitten? Ken var stolt och jag ocksa haha! Aven om det var valdigt kul var det ocksa ganska laskigt. Tank att den lilla pistolen kan doda en manniska... Aja att skjuta ar nagot jag i alla fall vill gora igen innan jag aker hem!


(Har ska det vara en bild och det var hela grejen med inlagget men nu funkar inte det sa kolla igen om typ 24 timmar sa ska det vara fixat!)

Virusskyddet pa min dator har lopt ut och darfor anvander jag familjens dator som saknar a, a, o men jag tror ni fattar. Tur att jag far fin besok fran Sverige imorgon som kan ta med sig skivan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0