Anton

Igår hade jag varit här i exakt 150 dagar och tro det eller ej men det var även 150 dagar kvar tills jag åker hem (8 juni, kommer till landvetter 9 så boka dagen!). Vad skulle kunna vara en bättre halva tid present än att ens bror kommer hit? Det var så himla kul att se honom igen! Pat och jag hämtade upp honom på flygplatsen sent igår kväll. Jag var i skolan idag och kom han till min sista lektion. Efter det hade vi en riktigt rolig dag. Jag stannar hemma imorgon och på fredag så vi kan vara med varandra till max. Anton Kommer bara stanna tills söndag så nu har vi fullt schema! På söndag åker han nämligen vidare till Hawaii för att vara där i 3 månader. Låter så kul! Kolla hans blogg på antonhawaii.blogg.se


En bild från min facebook. Orkar inte lägga in bilderna från min kamera just nu så denna får duga.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Blogga meeera!!! Lööv your blog

2012-01-15 @ 21:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0