College Signings

Idag efter skolan var det ”signing” for footballskillarna som ska spela football i college. Jag, Jaime och Tiff gick och kollade eftersom Tiffs pojkvän var en av de 8 killarna som signade för 3 olika skolor. Det betyder att några kommer spela tillsammans och det är dom sjukt taggade för eftersom vi vann state detta året. Det var massa folk där och efter bjöds det på tårta så vi kände oss nöjda med att vi gick!
Har tyvärr inga bilder från idag men jag lägger istället upp två bilder från när Jessica och Katelynn Signade för volleyball och Cowley County
 

Vädret idag var helt underbart. 18 grader, klarblå himmel sol och vindstilla. Därför kände jag att jag inte kunde stanna inne så jag tog på mig löparkläderna och gick ut och sprang. Svensk som jag är tog jag såklart på mig en springjacka, tänkte ”det är ju februari”. Jackan var för varm så den blev lämnad i ett dike för att senare bli upphämtad på vägen hem. Kan inte fatta att jag var ute och sprang 3 miles i linne och shorts haha galet!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Jätte fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-08 @ 14:53:15
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0