Swedish Meatballs

Dagen lunch:


För ett tag sedan kom Pat hem med ”Swedish meatballs”. Hon hade hittat dom i affären och var jätte glad. Idag var det äntligen dags att testa dem.  Jag var sjukt nyfiken över hur de skulle vara. Kan lugnt säga att det var en besvikelse när jag öppnade locket. Det såg ut som att någon hade ätit dem före mig men de smakade som tur var bättre. Vet inte om jag kommer äta dem igen… men åh vad jag saknar köttbullar och makaroner (Anton, vår specialitet).  

Imorgon är det fredag vilket innebär football! Tyvärr har jag ett meet på lördag så jag kan inte vara ute för sent. Ska nämligen vara i skolan 07.15 på lördag morgon. Mitt sista cross country meet är 13 oktober. Jag kan inte vänta! Bara två veckor kvar :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0