XC

Imorgon avslutas ett kapitel av mitt liv… cross country! Åh vilken lättnad haha min kropp är helt slut. Den har sprungit mer mil dessa 6 veckor än vad den någonsin gjort. Benen gör ont och jag är allmänt trött på det, ändå tror jag att jag kommer sakna det lite. Cross countryn har verkligen tvingat mig att komma i form, har inte varit så här välträad på länge. Att ha varit i ett team har varit jätte roligt och jag lämnar som tur är inte teamet förens om två/tre veckor. Det är bara det att JV inte har mer tävlingar. Jag kan verkligen rekommendera andra utbytesstudenter att göra sporter. De gör att tiden går fort, man lär känna många vänner och det håller en i form. Dock är mitt tips att inte börja med cross country om du inte gillar att springa för det är i princip allt du gör…

Skoldagen idag var inte som alla andra. Vi hade något som kallas Community servis day. Medans freshmens, sophomores och juniors målade hus, rensade rabatter, tvättade fönster osv. Lekte vi seniors med små barn. Tror aldrig jag skulle kunna jobba på dagis för jag var helt slut efter haha.

Efter dagens träning hade vi team-middag på en pizza och pasta restaurant. Det var en stor buffé och maten var jätte god.

Imorgon avslutas vår första nioveckorsperiod. Då får vi våra första betyg. Kan inte fatta att jag gått på high school i nio veckor. Det innebär också att vi inte har skola på fredag, me like! Eftersom vi inte har skola på fredag åker jag imorgon efter tävlingen hem till Annika och spenderar tillsammans med några andra tjejer natten där. Kommer bli riktigt roligt!

Tänkte bjuda på tre ”goa” bilder från ett meet för tre veckor sedan (det är okej att skratta).

Kommentarer
Postat av: Tilda

vilken snygging!

2011-10-13 @ 12:00:14
URL: http://tildajaremo.blogg.se/
Postat av: antoniaaa

Du är ju brun som en afrikan , såg först inte att de var du haha (L)

2011-10-13 @ 14:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0