I USA!

Mycket har hänt sen jag skrev sist! Jag kom hit sent på lördagskvällen. Resan gick bra förutom att planet som skulle ta mig från Cicago till Wichita var borta så jag fick vänta där i 8 timmar istället för 6. På söndagen var vi I kyrkan, det var en ganska liten kyrka men den var söt! På kvällen var jag min värdmamma Pat och två av barnbarnen på musikalen the little mermaid (lilla jungfrun) det var jätte kul! Igår var jag och Pat i skolan och valde kurser. Jag tog bara enkla... Efter det var jag och träffade andra utbytesstundenter på ett ställe som heter "Alley". Vi bowlade och körde go-cart, det var sjukt kul! På kvällen var jag hemmer hos en tjej som heter Megan, hon hade ett back to school party så det var väldigt kul att träffade folk I skolan. Idag har jag varit I skolan item och fixat med massa papper. Det är så mycket att fylla I men nu är vi klara. Vi har också vartit och fixat en telefon. Så nu kan jag smsa igen. Ikväll ska vi ha ett pool-party här hemma, det kommer bli grymt! Jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder idag för jag har inte fixat internet på min dator så just nu använder jag Pats iPad. Hoppas på att ha Internet i slutet av veckan! För på söndagar ska jag ju skypa haha Puss på er! Saknar er alla... <3
Kommentarer
Postat av: Bästa Antonia

Åh det låter riktigt bra! Ser fram emot skype söndagarna och massa blogg inlägg så du kan underhålla mig på bussen till skolan haha då blir det ju nästan som att jag åker buss med dig...eller? PUSS

2011-08-16 @ 20:09:36
Postat av: Emma

Låter som om att du har det svin bra! Saknar dig massor! Hör av dig när Skype funkar. Puss

2011-08-17 @ 00:44:15
Postat av: gurra B

Låter som du har det sjukt najs där nere i US and A, ha det sjukt gött vi ses kram kram

2011-08-17 @ 15:10:55
Postat av: Anonym

Berätta meeer! :) vilka sporter har du valt?

2011-08-17 @ 19:52:23
Postat av: Maggan <333333

Vaaaad kuul stinisenn!!!!!!!!!! Och du glömde inte säga grattis på fb :DDDd tur för dej att du han lösa internet.



Uppdatera din blogg så vi vet vad som going on in your life!!!!!!!!!!!



Puuuuuuuussssss längtar till söndag btw!!

2011-08-19 @ 12:23:03
Postat av: Amanda

Låter som att du har det jätte bra Stina! Och det gör mig glad! Ha det gryyyymt nu min kära vän!

2011-08-21 @ 23:50:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0