High School

I onsdags var första dagen i skolan. Allt är så annorlunda från svenska skolan. Här har vi samma klasser varje dag och under samma timma. Och ja det är som i filmerna… När klockan ringer reser sig alla upp även om läraren fortfarande pratar. Första dagen var inte den bästa dagen i mitt liv… det var svår att förstå allt och så men för varje dag kommer man in i det mer och mer så det blir bara bättre och bättre. Ikväll har jag varit på ett back to school party som skolan anordnade det var så roligt! Jag träffade massa nya människor och alla var jätte trevliga. Det var ”min kompis” Megan som presenterade mig för alla och nu kan jag faktiskt säga min kompis för vi är vänner nu :) Hon är en cheer-leader och sjukt trevlig så hon känner typ alla. Här kommer några bilder från kvällen.


Kommentarer
Postat av: Tilda

så kul att höra lite. saknar dig stinus! puss

2011-08-20 @ 10:18:08
URL: http://tildajaremo.blogg.se/
Postat av: Amundnelly

I really enjoyed my visit. A great site

2012-01-23 @ 11:54:26
URL: http://amundnelly.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0