Camping

Min helg var grym! Lördagen började med att jag Pat, Lauren och Elijah Åkte och kollade på Lakelins football game. Det var otroligt varmt men roligt. Nu kan jag lite om den sporten i alla fall. Senare samma dag hämtade Denae och Shauna upp mig, vi åkte till sjön i El Dorado. Där åkte vi ring vilket var riktigt kul! Vi skulle egentligen bara stanna över kvällen men vi hade så kul att vi blev kvar över natten i Denaes husvagn. På morgonen åkte vi mer ring och efter det åkte vi hem. Jag saknar verkligen att bo nära havet, för även om vi har sjöar här är det inte samma grej.



Kommentarer
Postat av: Elemina Karlsson

Hej stina! Hoppas du har det hur bra som helst, ser verkligen ut som du har det också. Underbart att se!



Jag bloggar ju också och jag har länkat dig i ett utav mina inlägg, hoppas det är okej. :)



Ha det helt fantastiskt! Kram

2011-09-06 @ 13:03:47
URL: http://eleminas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0